Posisi Hubungan Kelamin Pilihan Suami Isteri

Posisi seks memainkan peranan penting khusus untuk pasangan suami isteri andai mereka inginkan sebuah kepuasan dan kenikmatan yang memberahikan sewaktu beraksi di ranjang. Lebih-lebih lagi buat wanita kerana mereka lebih suka dimanja dan dibelai oleh lelaki ketika hubungan seks. Oleh itu anda berdua bebas untuk memilih apa sahaja posisi seks kesukaan anda asalkan ianya selesa, seronok dan tidak memudaratkan antara satu sama lain.

Di bawah ini terdapat beberapa contoh posisi seks yang mungkin boleh dipraktikkan oleh suami isteri semasa anda ingin melakukan hubungan badan bersama. Pilihlah posisi seks yang terbaik dan barangkali sesuai untuk anda berdua dalam menikmati hubungan seksual.



1 – POSISI BERDIRI

Posisi pertama yang anda boleh praktikkan ialah posisi berdiri. Posisi berdiri ini paling digemari oleh ramai pasangan suami isteri kerana kedudukan zakar dan g-spot adalah sangat dekat dan ini boleh membuatkan perempuan merasai nikmat puas yang tidak terperi sedapnya. Walaubagaimanapun, cara ini sebenarnya amat sesuai bagi pasangan yang mempunyai ketinggian yang sama. Tidak salah bagi anda untuk mencubanya (bagi pasangan yang tidak sama ketinggian) mungkin anda boleh menggunakan alas seperti kerusi dan sebagainya untuk menambah ketinggian.


2 – DOGGY STYLE

Posisi ini merupakan kedudukan seks yang paling membuatkan perempuan terasa nikmat dan bahagia. Teknik seperti ini menyebabkan perempuan lebih cepat mencapai orgasme. Bagi lelaki pula teknik ini dapat memudahkan anda untuk mencari titik g-spot isteri. Melalui teknik doggy ternyata perempuan dan lelaki dapat mengeluarkan sisi liarnya. Hubungan seks bukan saja menjadi lebih puas dan menarik tetapi kenikmatan mendayung bagi orang lelaki akan teruji pada ketika ini sama ada boleh bertahan lebih lama atau sebaliknya. Dalam pada itu, tekanan zakar lelaki janganlah terlalu kuat sehingga boleh menyebabkan isteri anda merasai kesakitan. Wahai suami! pandai-pandailah anda mendayung.


3 – WOMEN ON TOP

Posisi perempuan di atas badan lelaki ini juga amat disukai oleh wanita. Gaya ini dapat memberi ruang dan pergerakan yang bebas serta mudah dikawal oleh wanita dalam menentukan saat untuk dirinya mencapai orgasme. Kebiasaannya teknik ini dipraktikkan setelah suami mengalami kepenatan semasa mendayung. Pada waktu inilah suami boleh menggunakan peluang keemasan dengan meramas dan menghisap puting payudara isteri.


4 – Missionari (Mubaligh Klasik)

Posisi seks pilihan yang lain ialah seperti mubaligh klasik. Cara ini merupakan kedudukan yang sangat umum iaitu perempuan dan lelaki akan saling berhadapan. Teknik ini ternyata akan dapat meningkatkan tahap romantis di antara pasangan. Pada ketika inilah pasangan akan melakukan ciuman, pelukan dan bermain mata.


5 – POSISI DUDUK

Posisi seperti ini membuatkan perempuan benar-benar dapat menikmati gomolan dari suaminya. Perempuan akan naik ke pangkuan suami dan biasanya akan disertai dengan gerakan memeluk, mencium atau menggunakan hubungan mata untuk semakin menaikkan nafsu serta ghairah dari suami. Cara seperti ini juga akan membuat anda kelihatan lebih seksi.

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...