Cara Mengenali Wanita Yang Masih Dara

Terdapat beberapa cara untuk lelaki mengenali dara wanita itu sama ada masih dalam keadaan dara atau pun yang sudah mengalami pecah dara. Panduan sebegini penting buat lelaki yang mahu menikahi bakal isteri kerana pada zaman sekarang yang terdedah dengan pelbagai masalah sosial agak sukar untuk anda menemui gadis yang masih suci dan berdara. Walaubagaimanapun, tanda-tanda untuk mengetahui seseorang wanita itu masih dara atau tidak seperti yang dinyatakan di bawah ini hanyalah berdasarkan kepada pengalaman-pengalaman orang terdahulu dan janganlah anda terlalu terikut-ikut pula.

Anggaplah ilmu yang diberikan ini sebagai penambah pengetahuan dan panduan bagi teruna untuk mencari pasangan yang masih dara atau janda.

1. DAHI BERKEDUT

Seorang gadis yang masih perawan biasanya memiliki dahi yang licin. Bezanya dengan dahi wanita yang tidak berdara punyai lapisan sebanyak tiga lapis walau masih muda. Anda boleh lihat sendiri sewaktu mereka berbual, bercakap dan ketawa. Jelas nanti anda boleh nampak perbezaan kedutan bagi wanita yang masih dara dengan yang telah berusia.

2. REKAHAN BIBIR

Anda dapat mengenalpasti gadis yang masih dara melalui bibirnya. Biasanya bibirnya sangat mengancam, berwarna kemerah-merahan dan rekahannya cantik. Selain daripada itu, bibirnya juga anda dapat lihat bergaris-bergaris dengan jelas.

3. TELINGA

Bagi gadis dara telinganya kelihatan warna kemerah-merahan dan cantik. Wanita yang tidak mempunyai dara telinganya pula kelihatan leper dan tidak menawan seperti sewaktu mereka muda dahulu.

Ketiadaan dara juga dapat dilihat dengan meneliti bentuk pada bahagian telinga kanan dan kirinya. Sedikit anak rambut akan kelihatan sebelah pipinya. Anak rambut ini berjuntai dan lembut serta halus. Anak rambut wanita pula tidak berdaya dan seolah-olah tidak bermaya serta tidak lembut lagi. Ini dapat dilihat jelas jika anak rambut itu ditiup angin. Ia mudah terselerak dan agak tidak teratur ketika ditiup angin dan apabila anak rambut itu kembali pada posisi asalnya. Pipi sisi anak rambut ini juga dilihat agak lebam dan ianya simbol wanita itu telah berkahwin.

4. BENTUK PUNGGUNG

Bentuk punggung juga boleh menentukan sama ada wanita itu masih dara atau tidak. Bagi wanita yang sudah tiada dara, punggungnya agak seperti terjatuh ke bawah kerana sel-sel punggungnya mengembang akibat dari rangsangan nafsu ketika melakukan hubungan seks. Apabila mereka berlari-lari dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang-goyang. Berbeza dengan gadis yang memiliki bentuk punggung yang pejal, mantap dan tidak bergoyang.

5. PIPI

Gadis itu kelihatan masih dara jika pipinya licin, gebu dan kemerah-merahan serta tidak langsung memakai peralatan solek seperti pemerah pipi, bedak atau cecair pelembab muka dan sebagainya. Gadis yang berdara biasanya kurang gemar mengenakan make-up. Namun, masih terdapat juga gadis suci yang suka bersolek tetapi cara solekan mereka tidaklah terlalu menonjol seperti seseorang yang mahu memikat lelaki. Misalnya GRO, pelacur dan bohsia mereka ini selalunya akan bersolek secara keterlaluan kerana mahu menunjukkan diri mereka kelihatan muda. Padahal disebalik kejelitaan mereka itu terserlah suatu rahsia yang jelas mereka bukanlah lagi wanita yang masih mempunyai dara.

Pada raut pipi gadis yang masih dara, apabila disentuh oleh lelaki yang bukan muhrim ianya akan menjadi kelihatan merah. Kadang-kadang raut wajah mereka menjadi merah apabila berbual atau berhadapan dengan lelaki. Mereka agak sukar untuk menyesuaikan diri dengan lelaki jika dibandingkan dengan wanita yang sudah tiada dara dan lebih mudah untuk bergaul dengan lelaki. Bagi mereka yang sudah berumahtangga biasanya mereka sudah lali dengan suami mereka.

Anda juga akan dapat melihat beberapa garis melintang pada pipi kiri dan kanan pada seseorang gadis yang telah berhubungan. Jika gadis tersebut mempunyai lesung pipit, lesung pipitnya akan kelihatan melekuk ke dalam dan terserlah kejelitaannya. Bebrbeza pula dengan gadis yang sudah pernah melakukan seks, lesung pipitnya tidak terlalu dalam dan sisi lekukan itu diikuti dengan garisan yang menyambung lesung pipitnya. Garis ini menunjukkan bahawa mereka telah tiada dara.

6. TUMIT

Cuba perhatikan tumit anda. Picit sedikit di hujung tumit. Lihat apa berlaku selepas anda picit. Adakah darah anda akan kembali ke posisi asal dengan cepat. Jika ya, ini menunjukkan anda masih berdara. Jika tidak, kawasan yang dipicit tersebut akan kelihatan pucat dan darah kembali dengan lambat. Awas! Jagalah tumit anda kerana ia banyak kepentingan dan rahsianya lagi! Apapun, ini cuma kaedah-kaedah untuk anda mengenali sama ada seseorang itu masih dara atau tidak. Jadi tidak perlulah anda pergi mencubanya dengan orang yang sudah berkahwin dengan halal. Selain dara-dara yang tadi, kita masih mempunyai dara yang lain iaitu yang berkaitan dengan sensitiviti apabila berhadapan dengan lelaki.

7. MATA

Bukan mudah untuk seseorang itu yang hilang dara bagi menyembunyikan identiti dirinya dari diketahui daripada orang lelaki yang pandai meneliti. Maka sebab itulah sebagai wanita adalah amat wajar untuk menjaga maruah diri dan menunjukkan pandangan dari panahan lelaki. Terdapat tanda lebam atau bergaris di bawah kelopak mata bagi wanita yang tidak berdara. Lebam ini tidak seketara lebam orang yang tidak cukup tidur. Hanya sedikit garis seakan-akan hitam meliputi bawah kelopak mata yang terlipat itu. Iaitu kedutan pada bawah mata jelas dilihat jika si gadis sudah hilang dara. Gadis yang masih dara, matanya kelihatan berseri dan tiada tanda seperti hitam, lebam atau bergaris-garis halus. Sebaliknya di sekeliling matanya kelihatan rata dan apabila dia ketawa bahagian bawah matanya tidak menampakkan kedutan.

8. HIDUNG

Hidung seseorang gadis itu juga mampu menunjukkan sama ada dia pernah dinodai atau pun tidak. Hidung seorang gadis akan kelihatan menarik dan cantik. Kedudukannya juga molek. Di hujung hidungnya kelihatan kemerah-merahan. Ini buka kerana dia mengalami selsema atau ada masalah hidung tetapi ini kerana darah banyak tertumpu pada hidungnya. Jika anda masih dara, lihatlah hidung anda. Apabila hidung seorang gadis disentuh lelaki, hidungnya akan kelihatan begitu merah. Begitu juga dengan wajahnya. Ini kerana sensitivitinya terhadap sentuhan. Bagi yang tidak merah pada hujungnya apabila disentuh lelaki ini bermakna bahawa dia telah kehilangan dara sensitif (dara kecil).

Namun begitu,

Tidak bermakna wanita yang tidak berdara telah hilang keseriannya. Sebenarnya, wanita yang telah hilang dara adalah lebih cun daripada gadis. Tidak hairanlah sekiranya janda dan isteri orang semakin menjadi rebutan. (Tidak percaya tanya suami anda). Yang menghilangkan serinya wanita tidak berdara ialah apabila mereka melakukan perbuatan terkutuk dan maksiat.

9. PERUT
Untuk pengetahuan anda, pada mereka yang biasa melakukan hubungan intim, perut akan sedikit membuncit. Ini kerana perut melakukan daya aktif yang amat kuat dan menyebabkan sel-sel mengembang. Selain itu, terdapat tanda akan kelihatan pada perut seperti alur garisan panjang dari dada hingga ke pusat dan dari pusat hingga ke faraj. Jika tanda ini terputus pada bahagian bawah antara permukaan pusat dan faraj, ini bermakna wanita tersebut sudah tidak mempunyai dara lagi. Faktor kehamilan juga merupakan sebab garis ini terbentuk. Namun, garisnya kelihatan tidak ketara.

10. RAMBUT WANITA

Rambut wanita lebih cantik dari rambut gadis sekiranya si suami selalu membelainya. Rambutnya semakin lembut dan menawan lebih berkali ganda. Pada wanita yang sudah mendirikan rumahtangga secara halal, anda hanya perlu mengamalkan petua biologi dari suami anda. Ini juga akan menjamin keharmonian hidup. Bukan setakat rambut sahaja malah bibir dan beberapa bahagian lain juga akan menjadi lebih cantik dengan bantuan suami

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...