Mengurut Batin Suami Isteri

Mengurut batin bersama pasangan merupakan suatu aktiviti yang baik untuk menyegarkan tubuh badan supaya menjadi lebih hangat selain dapat mengeratkan hubungan rumahtangga suami isteri. Kenikmatan dalam hubungan seks akan menjadi lebih bermakna jika si suami dan isteri sentiasa mempunyai nafsu yang kuat seperti anak dara dan teruna.
 

Penekanan yang ingin diberikan semasa mengurut batin ini adalah tertumpu kepada bahagian rahim wanita. Kebanyakan wanita hari ini mengalami dingin seks bersama suami adalah disebabkan oleh banyaknya angin-angin yang terkumpul di bahagian peranakan. Oleh itu, setiap wanita harus melakukan sesuatu untuk menguatkan kembali bahagian rahim supaya prestasi seks anda berada di tahap yang baik.

Di bawah ini terdapat beberapa cara atau langkah-langkah untuk mengurut batin wanita dimana suami boleh mengurut isteri di rumah :

Langkah 1 : Pastikan isteri anda berbaring dalam keadaan terlentang. Urutan dimulakan dari bahagian tapak kaki sehingga ke paha. Urut isteri anda dengan lemah-lembut. Sewaktu mengurut apabila anda dapat rasakan ada tempat yang keras, itu bermakna terdapat urat-urat isteri yang tersimpul. Maka urutlah tempat tersebut dengan sedikit tekanan supaya urat yang bersimpul itu kembali normal atau lurus. Urut dengan sekali lalu sahaja.

Langkah 2 : Minta isteri anda berbaring secara meniarap pula. Kali ini urut dari bahagian betis dan naik sehingga ke bahagian paha. Mungkin anda boleh mengurut di bahagian betis selama 2 minit dan di bahagian paha pun 2 minit atau ikut keselesaan isteri anda.

Langkah 3 : Kemudian, urut bahagian pinggang sebelah bawah, ke bahagian pinggul dan pada bahagian bawah vagina sebanyak 7 kali pusingan.

Langkah 4 : Akhir sekali, suruh isteri anda berbaring secara terlentang semula. Kali ini urut bahagian kiri pusat sehingga ke pangkal vagina. Urutkan dengan kekuatan sederhana di bahagian pusat dan lembut di bahagian pangkal vagina. Ulang urutan ini sebanyak 7 kali.

Semoga panduan atau cara mengurut yang diberikan di atas tadi dapat membantu suami isteri untuk meningkatkan kekuatan batin dan mengembalikan ghairah seksual. Adalah lebih baik aktiviti mengurut di atas dapat dilakukan oleh suami untuk isterinya. Jadi tidak perlulah membazir wang dan masa untuk pergi ke rumah-rumah urut. Semuanya anda dapat lakukannya sendiri di rumah.

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...