9 Teknik Isteri Mengurut Zakar Suami Sehingga Terpancut

Mengurut zakar suami sehingga terpancut adalah perkara yang pasti boleh memuaskan nafsu suami anda. Ramai isteri takut hendak mengurut zakar suami mereka kerana percaya ia adalah aktiviti yang kotor. bukanlah aktiviti yang kotor tetapi aktiviti halal yang boleh memuaskan nafsu seks suami anda. Selain itu, anda juga akan dapat kepuasan seksual apabila berjaya mengurut zakar suami anda sehingga terpancut.
Berikut adalah cara untuk mengurut zakar suami anda sehingga terpancut:

1. Pegang zakar suami anda dengan sentuhan yang lembut.

2. Urut ia secara perlahan–lahan dan menggoda. Ketika mengurut zakar, anda pandang mata suami anda atau ucap kata–kata rangsangan.

3. Apabila zakar suami mulai menegang, anda urut dengan sedikit laju dari sebelumnya.

4. Sentuh urat–urat yang ada pada zakar anda dan urut pada bahagian tersebut.

5. Pegang zakar yang tegang dan keras dengan sedikit kuat dan urut dengan laju.

6. Sekali sekala untuk tambahkan sensasi anda boleh hisap dan jilat zakar suami anda.

7. Jangan berhenti merangsang zakar suami anda dan juga imaginasi suami anda. Suami anda akan lebih puas jika imaginasi seksnya di ransang dengan hebat.

8. Apabila anda rasa zakar suami anda mulai berdenyut, lajukan aktiviti mengurut zakar. Sempitkan bahagian kepala zakar untuk melalui tangan anda ketika mengurut juga boleh beri rangsangan tambahan kepada suami anda.

9. Urut sehingga terpancut.

Aktiviti mengurut zakar suami boleh memberi satu suasana baru dalam hubungan seks anda dengan suami anda. Anda boleh lakukannya untuk menggoda suami anda secara seksual.

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...