Cara Merangsang Wanita Melalui Rayuan Kata-Kata

Merangsang wanita untuk melakukan seks bukannya soal mudah. Ianya memerlukan lelaki menggunakan ayat yang sesuai dan romantis agar nafsu syahwatnya mudah datang. Merayu seorang wanita pun tidak semestinya dengan mengumpan barang-barang mewah, seikat bunga mawar atau makan malam yang romantis. Cara sederhana seperti rayuan yang dilontarkan melalui kata-kata ternyata juga mampu membuat wanita mudah tergoda, bahkan boleh terangsang untuk memikirkan seks. Cara dan bagaimana lelaki membisikkan kata-kata menggoda di telinga wanita juga memerlukan kaedah yang betul. Jika dibisikkan pada waktu yang tepat maka dengan mudahnya nanti pasangan anda tergoda dan merasa ghairah untuk melakukan adegan erotis.

Di bawah ini terdapat beberapa panduan atau rayuan yang dijamin dapat membantu lelaki untuk menggoda wanita merangsang memikirkan seks :

1 – “Basah”

Perlu kaedah khusus mengucapkan kata ini. Jika anda hanya membongkok dan membisikkan pada wanita lalu berkata “basah”, pasangan wanita anda mungkin tidak akan mengalami orgasme. Namun, jika anda melakukan hubungan mata yang kuat, menggoda dan kemudian sedikit melakukan aksi menitiskan air minuman sambil mengatakan kata-kata menggoda mungkin akan membuat fikirannya melayang dan membayangkan seks.

2 – “Keras”

Memang sudah terang lagi bersuluh, lelaki dan perempuan sudah pasti tahu apa maksud dari perkataan ini. Perkataan ini sering digunakan oleh para-para pelawak untuk mengibaratkan peningkatannya ereksi zakar seseorang lelaki. Namun, kebanyakan lelaki mungkin tidak tahu bahawa kata “keras” ini adalah cara paling cepat untuk membangkitkan nafsu wanita membayangkan fantasi seks.

3 – “Makan dan Mulut”

Semua hal yang mempunyai perkaitan dengan makanan dan mulut memang boleh menjadi suatu kata yang begitu sensual untuk didengar bagi pasangan lelaki mahupun wanita. Sebagai contohnya, ketika anda menjamu makanan, cuba katakan padanya “Saya ingin melihat anda memakannya’, atau katakan padanya “Saya ingin memasukkannya ke dalam mulutmu”.

4 – “Di dalam”

Ini mungkin rayuan yang paling mudah untuk dilontarkan. Setiap pasangan juga boleh mengungkapkan pada bila-bila masa dan di mana-mana pun saat sedang berdua. Jika anda pergi ke suatu tempat bersama-sama, mulailah berkata “Sayang, aku tidak sabar untuk masuk ke dalam, denganmu”, atau jika dia mengatakan sesuatu yang membuat anda bahagia, terus anda katakan padanya.

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...