Ketahui Kenapa Suami Cepat Pancut

Dewasa ini ramai lelaki yang kini mengalami masalah lebih serius iaitu MALU berjumpa doktor (kerana mungkin menganggap diri mereka tidak macho jika berbuat demikian) disebabkan menderita ejakulasi pra-matang  atau cepat pancut dan disfungsi ereksi (ED).

Tidak seperti ED yang lebih banyak di kalangan veteran, PE merupakan aduan disfungsi seksual paling utama terutamanya di kalangan lelaki muda berusia 40 tahun ke bawah. Malah, lebih ramai lelaki berpelajaran tinggi yang menghidapinya. Lebih menyedihkan, ia turut menjejaskan potensi pasangan untuk mendapatkan zuriat.

Masalah pancutan pramatang (premature ejaculation) merupakan masalah yang sangat biasa bagi lelaki. Berikut antara beberapa sebab mengapa pancutan pramatang terjadi.

1- Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.

2- Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.

3- Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal kesemua bahagian seksual anda daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.

4- Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...