Petua Menaikkan Nafsu Wanita

Mungkin anda tercari-cari di google petua menaikkan nafsu wanita iaitu isteri anda. Nafsu isteri melonjak apabila anda kreatif ‘menerokai’ 7 bahagian tubuhnya yang amat sensitif dengan sentuhan dan rangsangan seksual. Sebagai panduan untuk suami menikmati hubungan seks yang lebih memberahikan agar nafsu isteri anda datang secara membuak-buak dan seterusnya menjadi klimaks, sila baca info di bawah ini :


1 – BIBIR

Cium bibir isteri anda. Jadikan ia sebagai langkah permulaan untuk anda meransang nafsunya. Untuk lebih erotik, pastikan bibir anda dalam keadaan lembab supaya isteri dapat merasai kehangatan bibir anda. Jangan cium secara gelojoh tetapi mulakannya dengan secara perlahan-lahan dan sedikit demi sedikit cium dengan agresif supaya memudahkan si isteri cepat inzal. Bagi mempercepatkan nafsu isteri anda meningkat, lakukan sedikit rabaan di bahagian payudara dan vaginanya dengan menggunakan tangan anda. Lihat respon isteri dan ikut rentaknya sambil anda meneruskan aksi mengucup bibirnya sehingga dia benar-benar cukup terangsang.

2 – PAYUDARA

Payudara adalah bahagian yang amat sensitif bagi setiap wanita jika diberikan sentuhan dan rangsangan seksual. Memang menjadi impian setiap lelaki pantang untuk melihat aset wanita ini apatah lagi kalau dapat meraba dan meramasnya pasti akan meningkatkan nafsu syahwat lelaki. Sedikit tips untuk isteri, jika anda mahukan si suami lebih mudah terangsang, bukalah butang baju satu persatu sampai nampak bahagian lurah payudara. Pasti si suami tidak tahan melihat aset anda itu. Sesudah itu, suami  bolehlah meraba atau meramas-ramas bahagian payudara isteri dengan tekanan yang lembut dan sedikit tekanan. Ingat! Jangan meramas payudara isteri anda terlalu kuat sehingga boleh menimbulkan kesakitan buat dirinya.

3 – KETIAK
Jangan anda ketawa pula kerana terdapat sesetengah wanita yang boleh terangsang jika si suami mencium dan menjilat bahagian ketiaknya. Namun ini bukan bermakna si suami hanya memfokuskan sentuhan dan rangsangan di ketiak sahaja. Anda boleh memulakan ciuman dari bahagian ketiak untuk dibawa ke lehernya. Wanita mudah terangsang nafsunya jika anda menyelurusi bahagian leher dan seterusnya melakukan ciuman serta gigitan di telinga. Sesekali berikan sedikit hembusan nafas ke telinganya agar dia mudah berasa geli dan cepat terangsang untuk meneruskan aksi yang lain pula.

4 – VAGINA

Ini adalah organ wanita yang teramat sensitif sekali terutamanya di bahagian klitoris (kelentit). Sebagai lelaki, anda harus tahu bagaimana untuk memberikan sentuhan dan rangsangan seksual di klitorisnya agar nafsu isteri anda cepat meningkat. Sebagai langkah permulaan, dengan menggunakan jari anda boleh menggosok-gosok klitorisnya secara pergerakan membulat dengan tekanan yang lembut dan sekali-sekala tekanan yang sedikit kuat. Lihat kedaan cipapnya, andai sudah basah itu tandanya si isteri sudah mula keluar air mazi dan terangsang. Lihat respon fizikal di bahagian kelengkang pahanya. Andai gejolak nafsu si isteri itu sudah tidak tertahan lagi, anda boleh lihat akan berlakunya pergerakan buka dan tutup celah kelengkang pahanya. Jangan lupa mencium dan menjilat cipapnya sampai menjadi lebih basah supaya nanti anda akan terdengar bunyi nafasnya turun naik dengan laju dan si isteri mendesah kuat dengan aksi yang cukup memberahikan. Untuk mendatangkan inzal isteri berlaku dengan cepat (sebelum anda memulakan hubungan seks), anda juga boleh menggesel-geselkan batang zakar anda yang sudah tegang dan keras ke atas kelentitnya.

5 – KAKI

Bahagian yang seterusnya ialah kaki. Kaki isteri juga merupakan organ yang sensitif terhadap rangsangan seksual. Caranya ialah dengan menggeser-geserkan kaki anda sendiri ke atas kakinya sewaktu anda berada di posisi atas tubuh isteri. Bahagian kaki isteri yang mudah dan cepat untuk terangsang ialah di bahagian paha dan celah pahanya yang berhampiran dengan vagina (kelengkang). Si suami boleh terus meraba, mencium dan menjilat dengan lidah bermula dari hujung kaki hingga sampai ke bahagian celah pahanya. Cara ini lebih relaks kerana isteri tenang menerima apa jua rangsangan secara berbaring. Untuk lebih agresif lagi, si suami boleh menaikkan kedua kaki isteri ke atas sambil membuka seluas-luasnya kelengkangnya dan terus menjilat kemaluannya (klitoris).

6 – IBU JARI KAKI

Bahagian keenam adalah ibu jari kaki isteri anda. Waktu yang sesuai untuk anda berikan rangsangan seksual di bahagian ini ialah selepas isteri anda mandi. Bahagian ibu jari kaki ini sebenarnya mempunyai deria yang amat sensitif dan biasanya anda boleh jadikannya sebagai rangsangan atau kejutan awal sebelum anda menerokai bahagian tubuh badannya yang lain.

7 – PUNGGUNG

Nafsu isteri anda boleh melonjak sekiranya anda mencengkam di bahagian punggungnya. Semasa berpelukan dan mencium dari bibir ke bibir, bawa tangan anda yang nakal ke punggungnya dengan memberikan rabaan dan ramasan yang kuat tetapi jangan sampai menyakitkan dia. Lakukannya berulang-kali sehingga anda akan melihat si isteri akan meronta-ronta tandanya dia berasa geli dan nafsu syahwatnya meningkat.

8 – PERUT

Setelah anda puas merayap ke bahagian-bahagian tubuhnya yang sensitif seperti yang telah dinyatakan di atas, jangan lupa bahawa bahagian perutnya juga adalah amat sensitif terhadap sentuhan. Berikan ciuman yang sensasi ke atas pusatnya kerana di sini merupakan titik utama bagi si isteri menganggap bahawa anda amat menyayangi dan menghargainya. Pada ketika ini juga anda boleh membela-belai di sekitar perutnya agar isteri anda dapat merasakan sentuhan kasih sayang dan penghargaan yang anda berikan buatnya.

Akhir sekali, ingatlah bahawa isteri merupakan anugerah dari Allah yang diberikan oleh-Nya untuk dijaga dan dibelai oleh suami. Berikanlah mereka kasih sayang yang secukupnya agar hubungan rumahtangga anda menjadi bahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat.

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...