6 Cara Merayu Isteri Yang Tidur Untuk Bercinta

Tidak semua suami tahu bagaimana membangkitkan ghairah isteri yang sudah tertidur. Para suami biasanya hanya memberikan foreplay sebentar dan terus melakukan penetrasi.

Cara tersebut tentunya tidak akan membuat wanita cukup teruja untuk bercinta. Hasilnya saat suami melakukan penetrasi, wanita merasakan sakit.

Buat Suasana Tenteram
Gunakan lilin aromateraphy untuk membuat suasana bilik menjadi tenteram. Pilihlah aroma vanilla yang boleh membuat wanita mood untuk bercinta. Kalau tidak ada lilin aromateraphy, nyalakan lampu yang tidak terlalu terang.

Sentuh perut, paha dan Payudara
Pada masa memberi wanita foreplay, mulakan dengan menyentuh paha, perut baru ke payudaranya. Jangan memulakannya dari payudara kerana ia boleh mengejutkan. Lakukan perlahan-lahan, apabila menyentuh kawasan tubuh wanita tersebut

Berikan Ciuman
Cium wanita di belakangnya, leher, di bawah dagu dan cuping telinganya. Saat memberikan ciuman tersebut, jangan terburu-buru menggunakan lidah. Sila berikan ciuman yang lembut. Baru setelah semua kawasan tersebut anda cium dengan lembut bibirnya

Berbisik di Telinganya
Apabila wanita mulai terjaga dari tidurnya, berbisiklah dengan lembut di telinganya. Katakan bagaimana anda mencintai pasangan. Ucapakan apa yang anda ingin lakukan dengannya, namun jangan terlalu terperinci. Kalau memang anda cukup mengenal isteri, mungkin anda tahu kata-kata apa yang boleh membuatnya bersemangat.

Rangsangan Kawasan Intim
Suami boleh mula beraksi lebih masa isteri mereka kelihatan sudah ghairah. Agar si wanita semakin terjaga dari tidurnya, berikan rangsangan di kawasan intim. Kalau memang isteri memberikan respon positif, seperti bersuara atau menggerakkan tubuhnya, anda boleh melakukan rangsangan pada kelentitnya.

Penetrasi
Kalau isteri sudah cukup ghairah namun masih kelihatan mengantuk, penetrasi boleh anda lakukan dengan kedudukan spooning. Saat berhubungan seks dengan posisi ini, isteri berbaring membelakangi suami dan si dia memeluk wanitanya dari belakang. Ketika isteri tampak lebih bersedia, anda boleh mengubah kedudukan spooning menjadi missionari

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...