Tewaskan Suami Di Ranjang

Jarang sekali kaum wanita terutama para isteri mengambil inisiatif untuk memuaskan para suami mereka ketika berasmara.

Ramai yang melepaskan tugas ini kepada para suami mereka. Lebih sedih lagi, ramai isteri yang mengambil mudah perkara ini dan menganggap seks hanya sebagai tanggungjawab dan tidak mencuba untuk memuaskan suami mereka di atas katil.

Realisasikan Fantasi Seks Suami
Tanya suami anda tentang fantasi seks beliau. Jangan terkejut jika suami anda memberitahu anda fantasi seks beliau yang luar biasa.
Ramai kaum lelaki suka berfantasi tentang seks

Jadi jika boleh cuba realisasikan fantasi seks suami anda.

Bercakap Nakal dan Lucah
Kadang-kadang bercakap dan bersembang dengan nakal dan lucah ketika menggoda suami, atau ketika hubungan seks boleh membuatkan suami anda lebih terangsang dan akan lebih hebat beraksi ketika berasmara. Oleh itu buang sebentar sikap ego atau malu anda dan cuba berbual lucah dengan suami anda ketika berasmara.

Beritahu Suami Kehendak Anda
Seringkali para isteri malu untuk memberitahu suami mereka apa yang mereka inginkan ketika berasmara.

Oleh itu jangan segan untuk memberitahu suami anda apa yang anda inginkan.

Sebagai contoh mungkin anda tidak gemar beliau menggomol payudara anda terlalu lama dan inginkan beliau terus menggomol faraj anda. Beritahu kepada suami anda, kerana beliau tidak tahu apa yang anda fikirkan.

Kawal Kelajuan Tujahan Zakar Suami
Kaum lelaki apabila mendayung mudah hilang kawalan dan seringkali mendayung dengan laju untuk mencapai klimaks.

Hasilnya hanya suami yang klimaks tetapi isteri belum puas. Ini akan mendatangkan masalah di dalam hubungan seks suami isteri.

Oleh itu jika anda rasakan suami anda mendayung dengan laju, longgarkan kemutan faraj anda dan cuba lambatkan dayungan tersebut.

Tenangkan suami anda dengan pujuk rayu dan cumbuan. Ini akan melambatkan pancutan air mani zakar suami seterusnya membuatkan anda lebih puas dengan hubungan seks yang lebih panjang.

Jom Baca Post Menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...